Kategória
Egyéb szolgáltatás
A digitalizálás során az ügyfél átnyújtja a papíralapú dokumentumait számunkra és az előre megbeszélt minőség (felbontás, színezés) alapján elkészítjük a dokumentumok digitális változatát. Igény szerint, ezt egy dokumentum rendezés előzi meg, ahol bizonyos szempontokat figyelembe véve felállítjuk a szkenneléshez szükséges sorrendet. Az digitalizált állományt mappa rendszerekbe gyűjtjük, mely tükrözi a fizikai rendezést, majd ezt követően valamilyen adathordozón (mérettől függően pendrive, vagy külső tárhely), vagy felhő alapú tárhelyen nyújtjuk át az elkészült dokumentumokat. A digitalizálás legfőbb célja, hogy a papíralapú dokumentum elektronikus formában teljesen megegyezzen az eredeti példánnyal, hiszen, ha a papíralapú dokumentum sérül, vagy netán elveszik, az elektronikus verzióból bármikor elő lehessen állítani. Szükség esetén ezeket az elektronikus dokumentumokat elektronikus aláírással és időbélyegzővel is ellátunk, mely azt jelenti, hogy a papíralapú dokumentum akár selejtezhető is, hiszen onnantól az elektronikus irat számít az eredetinek.